Uusi Planmeca Romexis® Cloud -palvelu kuvien helppoon jakamiseen ammattilaisten kesken

Esittelyssä Planmeca Romexis® Cloud – Planmeca Romexis® -ohjelmiston integroitu kuvansiirtopalvelu. Palvelun avulla hammashoidon ammattilaiset voivat jakaa kuvia ja asiantuntijatietoa turvallisesti.

Tiedote 12.03.2013

Planmeca Romexis® on kattava 2D- ja 3D-kuvantamisohjelmisto, joka täyttää hammashoidon ammattilaisten kaikki kuvantamistarpeet. Planmeca esittelee nyt uuden Planmeca Romexis® Cloud -palvelun. Se on uusi tilauspohjainen kuvansiirtopalvelu, jolla voidaan jakaa potilaiden 2D- ja 3D-kuvia. Palvelu integroituu saumattomasti Planmeca Romexis -ohjelmistoon, ja se on erinomainen lisä päivittäiseen työnkulkuun.

Planmeca Romexis -ohjelmiston käyttäjät voivat nyt jakaa kuvia ja dokumentteja vaivattomasti tilaamalla Planmeca Romexis Cloud -palvelun. Tiedot siirretään turvallisesti palvelimilta vastaanottajalle, ja vastaanottaja saa automaattisen ilmoituksen tapauksista, jotka vaativat hänen huomiotaan. Vastaanottajat voivat ladata ja tarkastella kuvia ilmaiseksi Planmeca Romexis -ohjelmistolla tai sen ilmaisella Planmeca Romexis® Viewer -versiolla, jota voi käyttää ilman erillistä asennusta.

"Uuden palvelun avulla eri alojen ammattilaiset voivat helposti jakaa 2D- ja 3D-kuvia, raportteja, lausuntoja ja muita liitteitä. Hammaslääkärit, radiologit, radiologikeskukset sekä kollegat voivat jakaa tietoja keskenään, ja hammaslääkäri voi luovuttaa tietoja myös potilaalleen – helposti ja turvallisesti. Palvelun avulla asiakkaamme voivat virtaviivaistaa työnkulkunsa ja tehdä CD- ja DVD-levyjen lähettelystä historiaa," kertoo Planmeca Oy:n digitaalituotteiden johtaja Helianna Puhlin-Nurminen.