Planmecalla merkittävää myynnin kasvua

Maailman johtaviin hammaslääketieteellisten laitteiden valmistajiin kuuluva Planmeca Oy kasvatti liikevaihtoaan merkittävät 30 prosenttia juuri päättyneellä tilikaudella. Juhlistaakseen menestyksekästä 40-vuotistaivaltaan ja teknologista edelläkävijyyttään, yritys lahjoitti vastikään kaikille Helsingin työntekijöilleen iPad Mini -tablettilaitteet.

Planmecalla merkittävää myynnin kasvua

Tiedote 06.03.2013

Maaliskuussa 2013 Saksan Kölnissä järjestettävä toimialan suurin ammattitapahtuma International Dental Show (IDS) vahvistaa entisestään Planmecan asemaa alan suunnannäyttäjänä. Uusien innovaatioiden, uraauurtavien tuoteuutuuksien ja erityisen vahvan tilauskantansa voimin Planmeca tähtää myös tänä vuonna 25 prosentin liikevaihdon kasvuun. Yhtiöryhmän liikevaihtoennuste vuodelle 2013 on noin 760 miljoonaa euroa.

Planmecan huipputeknologiaa edustavia kuvantamislaitteita, hoitokoneita ja ohjelmistoratkaisuja myydään yli 120 maahan ympäri maailmaa yli 500 jakelijan toimesta. Yrityksellä on maailmanlaajuisesti yli 2 500 työntekijää, joista Helsingissä lähes 1 000 henkilöä.