Planmeca ProMax 3D -röntgenlaitteisiin uusia ominaisuuksia

Planmeca ProMax® 3D -tuoteperheen röntgenlaitteet ovat todellisia monitoimilaitteita, joilla voi ottaa panoraamakuvia, kallo- ja KKTT-kuvia, 3D-kasvokuvia ja 3D-malleja eli skannata jäljennöksiä ja kipsimalleja. Planmeca kehittää jatkuvasti korkeateknologisia kuvantamislaitteitaan ja esittelee nyt uusia ominaisuuksia, jotka parantavat entisestään kuvanlaatua, potilaan mukavuutta sekä käytettävyyttä.

Planmeca ProMax 3D -röntgenlaitteisiin uusia ominaisuuksia

Tiedote 12.03.2013

Planmeca ProMax® 3D -tuoteperhe sisältää viisi eri laitetta: Planmeca ProMax® 3D s, joka on ihanteellinen pienten yksityiskohtien kuvaukseen, Planmeca ProMax® 3D Classic, joka sopii koko leuka-alueen 3D-kuvaukseen, Planmeca ProMax® 3D Plus, joka tarjoaa laajan valikoiman volyymikokoja, Planmeca ProMax® 3D Mid, joka tarjoaa monipuolisimmat kuvausmahdollisuudet, sekä Planmeca ProMax® 3D Max, joka tarjoaa useita eri näkymiä yhdestä hampaasta koko hampaiston, leuan ja kasvojen kuvaukseen.

Laajan volyymikokovalikoiman ja optimaalisen potilasannoksen lisäksi Planmeca ProMax 3D -tuoteperhe tunnetaan helposta potilaan asettelusta. Tuloksena on täysi näkyvyys potilaaseen, ja laitteeseen pääsee helposti sivulta. Planmeca tuo nyt laitteisiin uuden säädettävän ja autoklaavattavan potilastuen. Se auttaa pitämään potilasta paikallaan, ja potilas on rentoutuneempi.

Planmecan käyttöliittymäsuunnittelijat ovat kehittäneet myös täysin uuden graafisen käyttöliittymän kaikkiin Planmeca ProMax 2D- ja 3D-röntgenlaitteisiin. Suurikokoinen liittymä ohjaa käyttäjää ja tarjoaa saumattoman työnkulun. Siinä on selkeät ohjetekstit sekä esiohjelmoidut kohdesijainnit ja kuvausarvot. "Suunnittelijamme ja käytettävyysasiantuntijamme kehittävät jatkuvasti laitteitamme, jotta ne tarjoaisivat täydellisen käytettävyyden ja saumattoman työnkulun ilman turhia välivaiheita," kertoo Planmeca Oy:n röntgentuotteiden johtaja Timo Müller.

Näiden parannusten ohella Planmeca tuo uuden panoraamakuvaustoiminnon Planmeca ProMax 3D Max -laitteeseen sekä uuden, entistä suuremman anturin Planmeca ProMax 3D Mid -laitteeseen, minkä ansiosta laitteen suurin volyymikoko on nyt 20 x 18 cm. Muutos parantaa myös kuvanlaatua sekä suurentaa kohdealuetta. Lisäksi SmartPan-panoraamakuvan koko kasvaa.

Planmeca ProMax 3D Classic- ja Planmeca ProMax 3D s -laitteissa on otettu käyttöön uusi anturisukupolvi, joten myös niiden kuvanlaatu on entistä parempi.