Uusi Planmeca Romexis® 6.0 korostaa käytettävyyttä ja virtaviivaistaa työnkulkuja

Planmeca julkistaa ylpeänä uuden version uraauurtavasta Planmeca Romexis® -ohjelmistostaan. Uudessa ohjelmistoversiossa on paranneltu ja entistäkin helppokäyttöisempi käyttöliittymä sekä laaja valikoima uusia työkaluja ja ominaisuuksia.

Tiedote 12.03.2019

Planmeca Romexis® 6.0 -ohjelmisto tarjoaa monipuolisia työkaluja kaikkiin kuvantamistarpeisiin tehokkaasta päivittäisestä kuvantamisesta edistyneeseen diagnosointiin ja hoitosuunnitteluun. Uuden ohjelmistoversion modernissa ulkoasussa ja käyttötuntumassa korostuu käytettävyys. Helppo navigointi, joka vaatii aiempaa vähemmän napsautuksia, sekä mukautettava käyttöliittymä virtaviivaistavat työnkulkuja. Ohjelmistoversio 6.0 ohjaa myös työnkulkujen luomista, minkä ansiosta ohjelmiston käyttäminen on alusta alkaen helppoa ja mukavaa.

Myös Romexis 6.0 -ohjelmiston työkaluvalikoima on laajentunut. Uusi Planmeca Romexis® CMF Surgery -moduuli mahdollistaa ortognaattisten leikkausten suunnittelun täysin digitaalisesti, sekä splinttien suunnittelun ja pehmytkudosten simuloinnin. Planmeca Romexis® Implant Guide -moduuliin on päivitetty virtuaalinen hampaan poisto -toiminto, ja Planmeca Romexis® Smile Design -moduuliin tekoälyyn pohjautuva automaattinen kuvanrajaus ja -suuntaus sekä parannellut fotorealistiset simulaatiot. Romexis 6.0 -ohjelmiston 3D-moduulissa on myös lisäominaisuuksina tekoälytyökaluja, joita voi käyttää esimerkiksi automaattiseen hermokanavan jäljittämiseen ja automaattiseen hampaiden segmentointiin KKTT-kuvasta.

”Planmeca Romexis - ohjelmisto on täydellinen kumppani Planmecan laitteille, ja se sujuvoittaa niin kuvantamisen, diagnosoinnin kuin hoitosuunnittelun työnkulkuja. Romexis on avoin ohjelmistoalusta, minkä ansiosta sillä voi tallentaa ja katsella kuvia myös kolmansien osapuolien laitteista. Se tarjoaa siis ennennäkemätöntä joustavuutta ja vapautta. Romexis 6.0 -ohjelmiston uusi upea käyttöliittymä ja entistäkin parempi käytettävyys tekevät työskentelystä miellyttävää ja vaivatonta,” kertoo Planmeca Oy:n digitaalituotteiden johtaja Helianna Puhlin-Nurminen.

Planmeca Romexis on maailman ensimmäinen hammashoito-ohjelmisto, joka yhdistää 2D- ja 3D-kuvantamisen sekä CAD/CAM-työnkulun. Se on ainutlaatuisen kattava alusta kaikkien niin pienillä kuin suurillakin klinikoilla työskentelevien hammashoidon ammattilaisten tarpeisiin ja nopeuttaa ja sujuvoittaa heidän päivittäistä työnkulkuaan.

Planmeca esittelee Planmeca Romexis 6.0 -ohjelmiston IDS 2019 -tapahtumassa.

Ota yhteyttä ja kysy lisää
Helianna Puhlin-Nurminen, Vice President
Digital Imaging and Applications division, Planmeca Oy