Planmecan uusi hoitokone on toimiva ja joustava ratkaisu jokaisen hammaslääkärin tarpeisiin

Pienikokoinen, nopea ja älykkäillä toiminnoilla varustettu Planmeca Compact™ i3 ‑hoitokone on fiksu valinta kaikille hammaslääkäreille, jotka etsivät tilaa säästävää ja toimivaa hoitokoneratkaisua. Joustavassa hoitokoneessa yhdistyvät erinomainen ergonomia, sujuva työnkulku ja helppokäyttöisyys. Niin oikea- kuin vasenkätisetkin hammashoidon ammattilaiset voivat työskennellä mukavasti missä tahansa asennossa.

Tiedote 29.10.2019

Planmeca Compact™ i on Planmecan myydyin hoitokonemallisto, ja hammasklinikoille eri puolilla maailmaa on toimitettu jo yli 50 000 Compact-hoitokonetta. Nyt tuoteperhe saa nopean ja pienikokoisen uuden jäsenen. Uusi Planmeca Compact i3 ‑hoitokone on suunniteltu kaikille hammaslääkäreille, mutta erityisen hyvin se soveltuu suurten klinikoiden ja klinikkaketjujen tarpeisiin.

Planmeca Compact i3:n varren laaja liikealue parantaa ergonomiaa ja säästää tilaa vastaanotolla. Hoitokone voidaan muuntaa oikeakätisestä vasenkätiseen käyttöön vain 10 sekunnissa siirtämällä instrumenttikonsolia – hoitovalaisinta ei tarvitse liikuttaa lainkaan. Tämän ominaisuuden ansiosta Planmeca Compact i3 on käytännöllinen ratkaisu suuremmille klinikoille, joilla monta hammaslääkäriä käyttää samaa hoitokonetta ja tilaa on rajallisesti.

Siron muotoilunsa ansiosta Planmeca Compact i3 on helppo sijoittaa klinikalle kuin klinikalle. Hoitokoneen ympärille jää runsaasti työskentelytilaa, joten hoitohenkilöstö voi työskennellä mukavasti niin istuma-asennossa kuin seistenkin. Pienikokoinen instrumenttikonsoli voidaan asettaa potilaan yläpuolelle. Tämä ratkaisu auttaa säilyttämään työskentelyasennon ergonomisena koko työpäivän ajan. Hoitokoneen kääntötoimintoa voidaan käyttää asennon hienosäätöön käyttäjän mieltymysten mukaan. Planmeca Compact i3 soveltuu sekä kaksi- että nelikätiseen työskentelyyn.

Planmeca Compact i3 on suunniteltu helpottamaan päivittäistä hammashoitoa, ja sen käyttö on helppo omaksua. Intuitiivinen kosketusnäyttö ohjaa käyttäjää valitulla kielellä, ja yksinkertaisen rakenteen ansiosta ulkoiset infektiontorjuntatoimet sujuvat helposti ja nopeasti. Hoitokone voidaan myös räätälöidä käyttäjän yksilöllisten mieltymysten mukaan ja varustaa halutuilla lisäominaisuuksilla, kuten integroidulla intraoraaliskannerilla.

Erityisesti suurten klinikoiden tarpeita palvelee ainutlaatuinen Planmeca PlanID™ ‑kirjautumisjärjestelmä, jonka ansiosta hammaslääkärit saavat omat henkilökohtaiset asetuksensa käyttöön missä tahansa hoitokoneessa vain korttia näyttämällä. Tämä mahdollistaa hoitokoneiden joustavan käytön klinikalla, koska niitä ei enää tarvitse määrittää tietyille käyttäjille. Kaikki hoitokoneiden käyttötiedot tallentuvat Planmeca Romexis® -ohjelmistoon, joten koneiden käyttötietoja ja -aikoja on mahdollista seurata suurilla klinikoilla ja klinikkaketjuissa.

”Meidän mielestämme erinomaisen ergonomian, helppokäyttöisyyden ja sujuvan työnkulun ei pitäisi olla ylellisyyttä, vaan itsestäänselvyys. Uusi Planmeca Compact i3 tarjoaa kaikki nämä edut ja paljon muuta – aivan kuten kaikki hoitokonemallimme”, toteaa Planmecan hoitokone- ja CAD/CAM-divisioonan johtaja Jukka Kanerva.

Ota yhteyttä ja kysy lisää
Jukka Kanerva, Vice President
Dental Care Units and CAD/CAM division, Planmeca Oy