Heikki Kyöstilästä Singaporen kunniapääkonsuli

Singaporen tasavallan hallitus on Suomen hallituksen suostumuksella nimittänyt Heikki Kyöstilän Singaporen kunniapääkonsuliksi Helsinkiin. Kunniapääkonsulaatin toimialueena on koko Suomi.

Heikki Kyöstilästä Singaporen kunniapääkonsuli

Tiedote 07.05.2018

Kunniapääkonsuli tukee Singaporen Suomen-suurlähettilään Jayalekshmi Mohideenin työtä. Mohideenin vakituinen asemapaikka on Suomen ulkopuolella. Kunniapääkonsulin nimitys parantaa Singaporen ja Suomen kahdenvälisiä suhteita entisestään.

Heikki Kyöstilä, 72, on Planmecan perustaja ja toimitusjohtaja. Planmeca on yksi maailman johtavista hammashoitolaitteiden valmistajista ja alan suurin yksityisomistuksessa oleva yhtiö, jonka tuotteita myydään yli 120 maassa. Kyöstilä on myös useiden muiden merkittävien suomalaisyhtiöiden hallituksen jäsen.

Kunniapääkonsulin ominaisuudessa Kyöstilä hoitaa edustustehtäviä ja tarjoaa myös notariaattipalveluja ja konsuliapua Singaporen kansalaisille. Singaporen kunniapääkonsulaatin osoite Helsingissä:

Singaporen tasavallan kunniapääkonsulaatti
Osoite:         Planmeca Oy, Asentajankatu 6, 00880 Helsinki