Planmeca julkaisee uuden tehokkaan ja taloudellisen jyrsintälaitteen

Hammashoitolaitteiden valmistaja Planmeca laajentaa kattavaa CAD/CAM-tuotevalikoimaansa uudella, kustannustehokkaalla jyrsintälaitteella. Nimeltään Planmeca PlanMill® 30 S, uusi jyrsintälaite on kehitetty varta vasten hammahoitoalan yrityksille, jotka etsivät tehokasta, tarkkaa ja taloudellista jyrsintäratkaisua.

Planmeca julkaisee uuden tehokkaan ja taloudellisen jyrsintälaitteen

Tiedote 20.03.2017

Planmeca PlanMill® 30 S on erittäin tarkka lähtötason jyrsintälaite, joka mahdollistaa ammattimaisen siirtymisen CAD/CAM-teknologian maailmaan. Laite on suunniteltu hampaiden metallittomien korjaustöiden ja apuvälineiden valmistukseen suoraan vastaanotolla.

”Planmeca PlanMill 30 S on erinomainen lisä Planmecan CAD/CAM-valikoimaan. Se on erittäin nopea yksikarainen jyrsintälaite, joka edustaa alan huippusuunnittelua. Lisäksi laite on kustannustehokas laadusta kuitenkaan tinkimättä”, kertoo Planmecan hoitokone- ja CAD/CAM-divisioonan johtaja Jukka Kanerva.

Jyrsintälaitteessa on pyörivä akseli jyrsintäaihioille sekä kolmen terän työkalunvaihtaja. Laite integroituu saumattomasti sekä Planmecan intraoraaliskannereihin että Planmeca Romexis® -ohjelmistoon.

”Kokonaisvaltainen Planmeca FIT™ CAD/CAM-ratkaisumme tarjoaa hammaslääkäreille täysin integroidun ja digitaalisen työnkulun intraoraaliskannauksesta 3D-suunnitteluun ja jyrsintään suoraan vastaanotolla. Nyt hammaslääkäreillä on vielä kaksi huippuluokan vaihtoehtoa – yksikarainen Planmeca PlanMill 30 S tai kaksikarainen Planmeca PlanMill® 40 S -jyrsintälaite”, Kanerva toteaa.

Planmeca esittelee Planmeca PlanMill 30 S -jyrsintälaitteen IDS 2017 -tapahtumassa Saksassa. Toimitukset käynnistyvät arviolta vuoden 2017 kolmannella vuosineljänneksellä.

Jukka Kanerva, Vice President
Hoitokone- ja CAD/CAM-divisioona, Planmeca Oy