Planmeca julkaisee uuden kevyen ja kompaktin intraoraaliskannerin

Hammashoitolaitteiden valmistaja Planmeca laajentaa kattavaa CAD/CAM-tuotevalikoimaansa uudella kevyellä intraoraaliskannerilla. Vain 183 grammaa painava Planmeca Emerald™ on pienikokoinen ja kevyttäkin kevyempi intraoraaliskanneri, jonka ylivertainen tarkkuus ja nopeus tekevät siitä täydellisen työkalun tehokkaaseen ja sujuvaan työskentelyyn vastaanotolla.

Planmeca julkaisee uuden kevyen ja kompaktin intraoraaliskannerin

Tiedote 20.03.2017

Kompakti ja äärimmäisen kevyt Planmeca Emerald™ -intraoraaliskanneri tekee intraoraalikuvantamisesta sekä hammaslääkärille helppoa että potilaalle miellyttävää. Skannerin pieni koko ja saumaton muotoilu takaavat mukavan potilaskokemuksen.

“Tämä käänteentekevä tuote tekee vastaanoton työnkulusta entistä vaivattomampaa. Skannerin ottamien jäljennösten tarkkuus ja laitteeseen integroitu väriskannausvaihtoehto vastaavat hammashoidon vaativimpiinkin tarpeisiin”, kertoo Planmecan hoitokone- ja CAD/CAM-divisioonan johtaja Jukka Kanerva.

Skannerin kevyt rakenne ja käteenistuva muotoilu takaavat ergonomisen työskentelyn. Lisäksi skannerin kärkiosan peilin aktiivinen huurteenesto-ominaisuus varmistaa erinomaisen näkyvyyden. Helppokäyttöisen ja yksinkertaisen plug-and-play -ratkaisun ansiosta skanneri on helposti siirrettävissä toimenpidehuoneesta toiseen.

Autoklavoitava kärkiosa ja skannerin saumaton muotoilu tekevät infektiontorjunnasta moitteetonta. Skannerin voi myös kiinnittää hoitokoneeseen, mikä mahdollistaa skannerin käytön jalkaohjaimella kädet vapaina. Yhteensopivuus Planmeca Romexis®- ja Planmeca PlanCAD® Easy -ohjelmistojen kanssa tarjoaa aina reaaliaikaista skannausdataa.

”Pieni koko, kevyt paino, erinomainen nopeus ja ylivertainen tarkkuus – ja vielä luonnollisissa väreissä. Uskon vahvasti, että näillä ominaisuuksilla Planmeca Emeraldista tulee intraoraaliskannereiden ehdoton ykkönen”, Kanerva toteaa.

Planmeca esittelee Planmeca Emeraldin IDS 2017 -tapahtumassa Saksassa. Toimitusten arvioidaan käynnistyvän vuoden 2017 kolmannella vuosineljänneksellä.

Lisätietoja:
Jukka Kanerva, Vice President